Strict Standards: Non-static method Advanced_Permalinks::get() should not be called statically in /blog/wp-content/plugins/advanced-permalinks/advanced-permalinks.php on line 825

Strict Standards: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, non-static method GoogleSitemapGeneratorLoader::Enable() should not be called statically in /blog/wp-includes/plugin.php on line 123

Warning: call_user_func_array() expects parameter 2 to be array, null given in /blog/wp-includes/plugin.php on line 123
[Photoshop] Wirujące tło, promienista tekstura » Tekstury » egrafik.pl
BAZA WIEDZY
KURSY
Bazy danych w PHP
Kurs AdvancedAJAX
Kurs ASP
Kurs ASP.NET
Kurs C++
Kurs CSS
Kurs HTML
Kurs HTML drugi
Kurs JavaScript
Kurs MySQL
Kurs PHP
Kurs RSS
Kurs XHTML
Obiekty DOM
MANUALE
CSS1 - W3C
DOM - w budowie
PHP 2005
PHP 2006
Wyrażenia regularne
SHOUTBOX
STAT
Online: 21 | UU: 350

Strict Standards: Resource ID#116 used as offset, casting to integer (116) in /forum2/db/mysql4.php on line 223

Strict Standards: Resource ID#116 used as offset, casting to integer (116) in /forum2/db/mysql4.php on line 224
[Photoshop] Wirujące tło, promienista tekstura
Tekstury | 10 marzec 2009 | Wizyt: 121192

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /blog/wp-content/plugins/tpbc.php on line 96

W tej poradzie przedstawię, jak wykonać zieloną, abstrakcyjną, wirujacą teksturę.

zielona_abstrakcja_egrafik.jpg

1. Otwieramy nowy dokument o rozmiarach 400 x 400 pikseli.

2. Ustawiamy kolor Foreground na biały a Background na czarny.

3. Z palety narzędzi wybieramy Gradient_Tool i zaznaczamy jak na ilustracji poniżej. Następnie przeciągamy gradientem od lewego górnego rogu warstwy ku prawemu, dolnemu.

1.jpg

2.jpg

4. Następnie wchodzimy w Filtr (Filter) > Rendering (Render) > Chmury różnicowe (Difference Clouds). Naciskamy CRTL + F około 20 – 30 razy, aby powtórzyć nałożenie filtra.

3.jpg

5. Kopiujemy warstwę dwukrotnie wchodząc Warstwa (Layer) > Duplikuj warstwę (Duplicate Layer), bądź też klikając prawym przyciskiem myszy na warstwie z tłem znajdującej się w palecie warstw i z listy wybieramy Duplikuj warstwę (Duplicate Layer).

4.jpg

6. Teraz nakładamy filtr: Fala na skopiowane warstwy. W tym celu Wchodzimy w Filtr (Filter) > Zniekształcenie (Distort) > Wave. Ustawiamy jak na ilustracji poniżej:

5.jpg

7. Ten sam filtr dodajemy drugiej skopiowanej warstwie, a następnie Tryb mieszania (Blending Mode) tej warstwy ustawiamy na Lighten.

6.jpg

8. Złączamy wszystkie warstwy. Warstwa (Layer) > Złącz widoczne (Merge Visible) (CTRL + SHIFT + E).

9. Teraz zmienimy kolor naszej warstwy. W tym celu wchodzimy Obrazek (Image) > Dopasuj (Adjustments) > Barwa/Nasycenie (Hue/Saturation) lub klikamy na klawiaturze CTRL + U.

7.jpg

8.jpg

10. Kopiujemy zieloną warstwę, tak jak to robiliśmy w kroku piątym.

11. Pracując na skopiowanej warstwie wchodzimy w Filtr (Filter) > Zniekształcenie (Distort) > Twirl i ustawiamy:

9.jpg

12. Tryb mieszania (Blending Mode) górnej warstwy ustawiamy na Lighten. Aby złączyć warstwy wchodzimy w Warstwa (Layer) > Złącz widoczne (Merge Visible) lub też klikamy CTRL + SHIFT + E.

10.jpg

13. Kopiujemy ponownie warstwę, a następnie wchodzimy Filtr (Filter) > Pixelate > Color_Halftone.

11.jpg

12.jpg

14. Wchodzimy Filtr (Filter) > Zniekształcenie (Distort) > Współrzędne biegunowe (Polar_Coordinates).

13.jpg

14.jpg

15. Wchodzimy Filtr (Filter) > Rozmycie (Blur) > Rozmycie promieniste (Radial Blur):

15.jpg

16.jpg

16. Tryb mieszania (Blending Mode) górnej warstwy ustawiamy na Lighten.

Efekt końcowy:

zielona_abstrakcja_egrafik.jpg

Autor: Anna Szymańska

nowe Tekstury » zobacz wszystkie

WordPress database error: [Incorrect file format 'wp_comments']
SELECT * FROM wp_comments WHERE comment_post_ID = '1428' AND comment_approved = '1' ORDER BY comment_date desc

Dodaj komentarz









 
| | | |
Copyright © 2006-2013 egrafik.pl | Kontakt | Reklama | Projekty domów
jocker