Strict Standards: Non-static method Advanced_Permalinks::get() should not be called statically in /blog/wp-content/plugins/advanced-permalinks/advanced-permalinks.php on line 825

Strict Standards: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, non-static method GoogleSitemapGeneratorLoader::Enable() should not be called statically in /blog/wp-includes/plugin.php on line 123

Warning: call_user_func_array() expects parameter 2 to be array, null given in /blog/wp-includes/plugin.php on line 123
[Photoshop] Tekstura przypominająca złoto (złota powierzchnia) » Tekstury » egrafik.pl
BAZA WIEDZY
KURSY
Bazy danych w PHP
Kurs AdvancedAJAX
Kurs ASP
Kurs ASP.NET
Kurs C++
Kurs CSS
Kurs HTML
Kurs HTML drugi
Kurs JavaScript
Kurs MySQL
Kurs PHP
Kurs RSS
Kurs XHTML
Obiekty DOM
MANUALE
CSS1 - W3C
DOM - w budowie
PHP 2005
PHP 2006
Wyrażenia regularne
SHOUTBOX
STAT
Online: 19 | UU: 581

Strict Standards: Resource ID#115 used as offset, casting to integer (115) in /forum2/db/mysql4.php on line 223

Strict Standards: Resource ID#115 used as offset, casting to integer (115) in /forum2/db/mysql4.php on line 224
[Photoshop] Tekstura przypominająca złoto (złota powierzchnia)
Tekstury | 5 sierpień 2008 | Wizyt: 110753

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /blog/wp-content/plugins/tpbc.php on line 96

Tutaj dowiesz się jak stworzyć teksturę wyglądem przypominającą stare złoto, którą widzicie poniżej na ilustracji:

popekane_zloto_egrafik_m.jpg

popekane_zloto_egrafik.jpg

1. Zaczynamy od stworzenia nowego dokumentu białego koloru o rozmiarach 600×600 pix.

2. Tworzymy nową warstwę i wybieramy Filtr (Filter) > Rendering (Render) > Chmury (Clouds).

1.jpg

3. Duplikujemy warstwę z chmurami dwukrotnie.

2.jpg

4. Zaznaczamy drugą warstwę skopiowaną i wchodzimy Edytuj (Edit) > Przekształć (Transform) > Flip_Horizontal. Tryb mieszania (Blending Mode) tej warstwy ustawiamy na Lighten.

3.jpg

5. Zaznaczamy pierwsza warstwę skopiowaną wchodzimy Edytuj (Edit) > Przekształć (Transform) > Flip_Vertical. Tryb mieszania (Blending Mode) tej warstwy ustawiamy na Lighten.

6. Wchodzimy Warstwa (Layer) > Spłaszcz obrazek (Flatten Image).

4.jpg

7. Następnie wybieramy Filtr (Filter) > Wyostrzenie (Sharpen) > Maska wyostrzająca (Unsharp_Mask) i ustawiamy jak na ilustracji poniżej:

5.jpg

Wartość (Amount): 500%
Promień (Radius): 2
Próg (Threshold):0

8. Wchodzimy Filtr (Filter) > Wyostrzenie (Sharpen) > Wyostrzenie (Sharpen), a następnie naciskamy CTRL + F, aby powtórzyć efekt.

6.jpg

9. Na koniec wchodzimy Filtr (Filter) > Rendering (Render) > Lighting_Effects. Wybrałam kolor: #C5940B.

7.jpg

Efekt końcowy:

popekane_zloto_egrafik.jpg

Autor: Anna Szymańska

nowe Tekstury » zobacz wszystkie

WordPress database error: [Incorrect file format 'wp_comments']
SELECT * FROM wp_comments WHERE comment_post_ID = '1138' AND comment_approved = '1' ORDER BY comment_date desc

Dodaj komentarz









 
| | | |
Copyright © 2006-2013 egrafik.pl | Kontakt | Reklama | Projekty domów
jocker