Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /blog/wp-content/plugins/tpbc.php on line 96 W tym tutorialu przedstawię jak w bardzo szybki sposób można zrobi ć teksturę wyglądem przypominajacą asfalt. 1. Zaczynamy od stworzenia nowego dokumentu o wielkości 1200 x 700 pix. 2. Duplikujemy warstwę naciskając klawisze CTRL + J. 3. Naciskamy na klawiaturze D abu ustawić kolory Foreground i Background na czarny i biały. 4. Wchodzimy Filtr (Filter) > Rendering (Render) > Chmury (Clouds). Powstałą warstwę nazywamy „chmury”. 5. Wchodzimy Zaznacz (Select) > Color_Range gdzie Fuzziness ustawiamy na 23 i zaznaczamy na naszej warstwie jaśniejszy kolor, aby uzyskać zaznaczenie. 6. Następnie duplikujemy powstałą warstwę. Dzięki temu będziemy mieć zrobione zaznaczenie na nowej warstwie. Nową warstwę nazywamy „plamki”. 7. Mając wybrana warstwę „plamki” wchodzimy Filtr (Filter) > Tekstura (Texture) > Craquelure, gdzie ustawiamy: Spacing: 15, Depth: 4, Brightness: 1. 8. Klikamy na warstwie „chmury” znajdującej się w palecie warstw następnie wchodzimy Filtr (Filter) > Artystyczne (Artistic) > Rough_Pastels. 9. Duplikujemy warstwę „chmury”. Wchodzimy Filtr (Filter) > Tekstura (Texture)> Craquelure. 10. Tryb mieszania (Blending Mode) skopiowanej warstwy ”chmury” ustawiamy na Ciemniej (Darken). 11. Klikamy na warstwie „plamki” znajdujacewj się w palecie warstw i Tryb mieszania (Blending Mode) tej warstwy ustawiamy na Ostre światło (Hard Light). Można też zmienić Opacity. Efekt końcowy: Autor: Anna Szymańska nowe Tekstury » zobacz wszystkie
WordPress database error: [Incorrect file format 'wp_comments']
|