Strict Standards: Non-static method Advanced_Permalinks::get() should not be called statically in /blog/wp-content/plugins/advanced-permalinks/advanced-permalinks.php on line 825

Strict Standards: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, non-static method GoogleSitemapGeneratorLoader::Enable() should not be called statically in /blog/wp-includes/plugin.php on line 123

Warning: call_user_func_array() expects parameter 2 to be array, null given in /blog/wp-includes/plugin.php on line 123
[Photoshop] Tekstura - drewniane deski » Tekstury » egrafik.pl
BAZA WIEDZY
KURSY
Bazy danych w PHP
Kurs AdvancedAJAX
Kurs ASP
Kurs ASP.NET
Kurs C++
Kurs CSS
Kurs HTML
Kurs HTML drugi
Kurs JavaScript
Kurs MySQL
Kurs PHP
Kurs RSS
Kurs XHTML
Obiekty DOM
MANUALE
CSS1 - W3C
DOM - w budowie
PHP 2005
PHP 2006
Wyrażenia regularne
SHOUTBOX
STAT
Online: 5 | UU: 342

Strict Standards: Resource ID#116 used as offset, casting to integer (116) in /forum2/db/mysql4.php on line 223

Strict Standards: Resource ID#116 used as offset, casting to integer (116) in /forum2/db/mysql4.php on line 224
[Photoshop] Tekstura - drewniane deski
Tekstury | 25 wrzesień 2008 | Wizyt: 118866

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /blog/wp-content/plugins/tpbc.php on line 96

W tym tutorialu przedstawię, jak w szybki sposób zrobić teksturę wyglądem przypominającą ścianę zrobioną z drewnianych desek.

panele_m.jpg

16_panele_2.jpg

1. Zaczynamy od stworzenia nowego dokumentu o wielkości 612 x 612 pikseli.

2. Tworzymy nowa warstwę i wypełniamy ją kolorem #765838.

1.jpg

3. Wchodzimy Filtr (Filter) > Szum (Noise) > Dodaj szum (Add Noise). Ustawiamy jak na ilustracji poniżej:

2.jpg

3.jpg

4. Wybieramy Filtr (Filter) > Rozmycie (Blur) > Poruszenie (Motion_Blur). Ustawiamy jak na ilustracji poniżej:

4.jpg

5.jpg

5. Wchodzimy Obrazek (Image) > Dopasuj (Adjustments) > Jasność/Kontrast (Brightness/Contrast). Jasność ustawiamy na:  -15, a kontrast na: 50.

6.jpg

7.jpg

6. Teraz będziemy usuwać krawędzie. W tym celu wchodzimy Obrazek (Image) > Canvas_Size. Ustawiamy jak na ilustracji poniżej .

8.jpg

9.jpg

7. Tworzymy nową warstwę, a następnie ustawiamy kolor Foreground: # 7C5617, a Background # 000000. Wchodzimy Filtr (Filter) > Rendering (Render) > Chmury (Clouds). Tryb mieszania (Blending Mode) tej warstwy ustawiamy na Rozcieńczenie koloru (Color Dodge), a Opacity na 50%.

11.jpg

8. Tworzymy nową warstwę, a następnie ustawiamy kolor Foreground: # 442F1D, a Background # FFFFFF. Wchodzimy Filtr (Filter) > Rendering (Render) > Chmury (Clouds). Tryb mieszania (Blending Mode) tej warstwy ustawiamy na Multiply, a Opacity na 50%.

cmury_z_bialym.jpg

10.jpg

9. Tworzymy nową warstwę, wypełniamy ją białym kolorem. Wchodzimy Filtr (Filter) > Szum (Noise) > Dodaj szum (Add Noise). Ustawiamy jak na ilustracji poniżej:

12.jpg

10. Tryb mieszania (Blending Mode) tej warstwy ustawiamy na Nakładka (Overlay), a Opacity: 10%.

11. Tworzymy nową warstwę. Za pomocą narzędzia Rectangular_Marquee_Tool  robimy zaznaczenie.

13.jpg

Nastepnie wypełniamy je czarnym kolorem.

12. Za pomocą narzędzia Różdżka (Magic Wand Tool) Różdżka przesuwamy zaznaczenie nieco poniżej czarnego koloru i wypełniamy je białym kolorem. Odznaczamy zaznaczenie (CTRL + D) i wchodzimy Filtr (Filter) > Rozmycie (Blur) > Rozmycie Gaussowskie (Guassian Blur). Promień ustawiamy na 1,5. Tryb mieszania (Blending Mode) warstwy ustawiamy na: Soft_Light.

14.jpg

15.jpg

13. Kopiujemy warstwę wchodząc Warstwa (Layer) > Duplikuj warstwę (Duplicate Layer). Przesuwamy pasek niżej.

Efekt końcowy:

16_panele_2.jpg

Autor: Anna Szymańska

nowe Tekstury » zobacz wszystkie

WordPress database error: [Incorrect file format 'wp_comments']
SELECT * FROM wp_comments WHERE comment_post_ID = '1204' AND comment_approved = '1' ORDER BY comment_date desc

Dodaj komentarz









 
| | | |
Copyright © 2006-2013 egrafik.pl | Kontakt | Reklama | Projekty domów
jocker