Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /blog/wp-includes/post.php on line 114 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /blog/wp-content/plugins/tpbc.php on line 96 W tym tutorialu przedstawię, jak w szybki sposób zrobić teksturę wyglądem przypominającą ścianę zrobioną z drewnianych desek. 1. Zaczynamy od stworzenia nowego dokumentu o wielkości 612 x 612 pikseli. 2. Tworzymy nowa warstwę i wypełniamy ją kolorem #765838. 3. Wchodzimy Filtr (Filter) > Szum (Noise) > Dodaj szum (Add Noise). Ustawiamy jak na ilustracji poniżej: 4. Wybieramy Filtr (Filter) > Rozmycie (Blur) > Poruszenie (Motion_Blur). Ustawiamy jak na ilustracji poniżej: 5. Wchodzimy Obrazek (Image) > Dopasuj (Adjustments) > Jasność/Kontrast (Brightness/Contrast). Jasność ustawiamy na: -15, a kontrast na: 50. 6. Teraz będziemy usuwać krawędzie. W tym celu wchodzimy Obrazek (Image) > Canvas_Size. Ustawiamy jak na ilustracji poniżej . 7. Tworzymy nową warstwę, a następnie ustawiamy kolor Foreground: # 7C5617, a Background # 000000. Wchodzimy Filtr (Filter) > Rendering (Render) > Chmury (Clouds). Tryb mieszania (Blending Mode) tej warstwy ustawiamy na Rozcieńczenie koloru (Color Dodge), a Opacity na 50%. 8. Tworzymy nową warstwę, a następnie ustawiamy kolor Foreground: # 442F1D, a Background # FFFFFF. Wchodzimy Filtr (Filter) > Rendering (Render) > Chmury (Clouds). Tryb mieszania (Blending Mode) tej warstwy ustawiamy na Multiply, a Opacity na 50%. 9. Tworzymy nową warstwę, wypełniamy ją białym kolorem. Wchodzimy Filtr (Filter) > Szum (Noise) > Dodaj szum (Add Noise). Ustawiamy jak na ilustracji poniżej: 10. Tryb mieszania (Blending Mode) tej warstwy ustawiamy na Nakładka (Overlay), a Opacity: 10%. 11. Tworzymy nową warstwę. Za pomocą narzędzia Rectangular_Marquee_Tool robimy zaznaczenie. Nastepnie wypełniamy je czarnym kolorem. 12. Za pomocą narzędzia Różdżka (Magic Wand Tool) 13. Kopiujemy warstwę wchodząc Warstwa (Layer) > Duplikuj warstwę (Duplicate Layer). Przesuwamy pasek niżej. Efekt końcowy: Autor: Anna Szymańska nowe Tekstury » zobacz wszystkie
WordPress database error: [Incorrect file format 'wp_comments']
|