BAZA WIEDZY
KURSY
Bazy danych w PHP
Kurs AdvancedAJAX
Kurs ASP
Kurs ASP.NET
Kurs C++
Kurs CSS
Kurs HTML
Kurs HTML drugi
Kurs JavaScript
Kurs MySQL
Kurs PHP
Kurs RSS
Kurs XHTML
Obiekty DOM
MANUALE
CSS1 - W3C
DOM - w budowie
PHP 2005
PHP 2006
Wyrażenia regularne
SHOUTBOX
STAT
Online: 28 | UU: 534

Obiekty

Łyżka nie istnieje…

Neo w filmie „Matrix”

Lektura kilku ostatnich rozdziałów dała ci spore pojęcie o programowaniu w języku C++, ze szczególnym uwzględnieniem sposób realizacji w nim pewnych algorytmów oraz użycia takich konstrukcji jak pętle czy instrukcje warunkowe. Zapoznałeś się także z możliwościami, jakie oferuje ten język w zakresie manipulowania bardziej złożonymi porcjami informacji.

Wreszcie, miałeś sposobność realizacji konkretnej aplikacji - poczynając od jej zaprojektowania, a na kodowaniu i ostatecznej kompilacji skończywszy. Wierzę, iż samo programowanie było wtedy raczej zrozumiałe - chociaż nie pisaliśmy już wówczas trywialnego kodu.

Podejrzewam jednak, że wstępne konstruowanie programu nosiło dla ciebie znamiona co najmniej dziwnej czynności; wspominałem o tym zresztą w podsumowaniu całego naszego projektu, obiecując pokazanie w niniejszym rozdziale znacznie przyjaźniejszej, naturalniejszej i, jak sądzę, przyjemniejszej techniki programowania. Przyszedł czas, by spełnić tę obietnicę.

Zatem nie tracąc czasu, zajmijmy się tym wyczekiwanym tęsknie zagadnieniem :)

Przedstawiamy klasy i obiekty Karol Kuczmarski (Xion)
Obiekty i klasy w C++ Karol Kuczmarski (Xion)
Podsumowanie Karol Kuczmarski (Xion)

Kurs C++
| | | |
Copyright © 2006-2013 egrafik.pl | Kontakt | Reklama | Projekty domów
jocker