BAZA WIEDZY
KURSY
Bazy danych w PHP
Kurs AdvancedAJAX
Kurs ASP
Kurs ASP.NET
Kurs C++
Kurs CSS
Kurs HTML
Kurs HTML drugi
Kurs JavaScript
Kurs MySQL
Kurs PHP
Kurs RSS
Kurs XHTML
Obiekty DOM
MANUALE
CSS1 - W3C
DOM - w budowie
PHP 2005
PHP 2006
Wyrażenia regularne
SHOUTBOX
STAT
Online: 13 | UU: 194
SuperDVD Video Editor 1.8 
Download » Programy Multimedia » Tworzenie i edycja filmów » SuperDVD Video Editor 1.8
Wersja: 1.8
Licencja: freeware (bezpłatna)
Producent: MASTER Soft
System operacyjny: Windows 98/98SE/Me/2000/XP/Vista
Język: EN
Rozmiar [kB]: 6656
Strona producenta: www.alldj.com
 
Pobrano: 13600 razy
Ocena: 8,55 (84 razy)
Oceń plik:   
Pobierz na stronie producenta
Opis pliku:

SuperDVD Video Editor to darmowa aplikacja do edycji i tworzenia materiałów wideo przeznaczona dla mniej zaawansowanych użytkowników. Program umożliwia nagrywanie stworzonego materiału wideo na płyty DVD R i DVD RW. Przed nagraniem płyty, przechwycić można wybrane obrazy/nagrania z urządzenia zewnętrznego oraz zapisać je w formacie DivX lub AVI. Tak zapisany materiał można poddać wielu modyfikacjom poprzez dodanie efektów, napisów, grafik. Aplikacja umożliwia również tworzenie menu DVD, który ułatwia nawigację podczas oglądania nagrania na odtwarzaczu DVD.

Dodaj komentarz do pliku - SuperDVD Video Editor 1.8
Temat:
Funkcje:
Formatowanie:  Rozmiar: Zamknij tagi
Podpowiedz:
Tresc komentarza:
Emotikony: :-) ;-) :-> :-D :-P :-o :mrgreen: :lol: :-( :-| :-/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow:
Zezwolenia:  HTML: NIE | BBCode: TAK | Uśmieszki: TAK    
Przepisz powyzszy kod:
 
Komentarze
Autor: Anonymous
Temat komentarza: Re: Hej
Wysłany: 2009-02-08, 14:28
:-) ;-) :-> :-D :-P :-o :mrgreen: :lol: :-( :-| :-/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :arrow: :arrow:

Autor: Anonymous
Temat komentarza:
Wysłany: 2009-03-22, 16:15
:-( :-| :arrow: :idea: :?: :!: r4ttttttt55555555

Autor: Anonymous
Temat komentarza: ja
Wysłany: 2009-04-08, 14:35
:-P :mrgreen: :-|

Autor: Anonymous
Temat komentarza: kupa
Wysłany: 2009-04-10, 15:01
czemu wszyscy robią kupkę?? :arrow: :idea: :?: :!: :roll: :evil: 8-) :oops: :cry: :shock: :-x :-? :-/ :-| :-( :lol: :mrgreen: :-o :-P :-D :-> ;-) :-) :-) ;-) :-> :-D :-P :-o :mrgreen: :lol: :-( :-| :-/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow:

Autor: Anonymous
Temat komentarza: pierd
Wysłany: 2009-04-18, 15:14
:lol: :lol: :lol: ;-) ;-) :oops: :evil: :evil: :roll: :arrow: :arrow: :?: :idea: :oops: :oops: :mrgreen:

Autor: Anonymous
Temat komentarza: Dzieicaki
Wysłany: 2010-01-02, 12:14
Jesteście dzieciakami nie spamować!

Autor: Anonymous
Temat komentarza:
Wysłany: 2010-02-01, 16:57
:evil:

Autor: Anonymous
Temat komentarza: NIC
Wysłany: 2010-02-06, 11:32
słaby ;-)

Autor: Anonymous
Temat komentarza: hehe
Wysłany: 2010-03-11, 15:14
:!: :?: :!: :idea: :?: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) :-D :-> :-> :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Autor: Anonymous
Temat komentarza:
Wysłany: 2010-07-03, 10:08
KURWA DZIECI RYJ OFF

Autor: Anonymous
Temat komentarza: LOL
Wysłany: 2010-07-16, 09:47
:-) ;-) :-> :-D :-P :-o :mrgreen: :lol: :-( :-| :-/ :-? :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Autor: Anonymous
Temat komentarza:
Wysłany: 2010-10-04, 15:23
:-D :-P :mrgreen: :lol: :-(

Autor: Anonymous
Temat komentarza:
Wysłany: 2010-10-22, 14:46
:-/ :-D :-P :-o :-? :-/ :-| :-( :lol: :mrgreen: :-o :-D :-> ;-) :evil: :oops: 8-) :cry: :shock: :-x :-x :-x :-x :-x :-? :-/

Autor: Anonymous
Temat komentarza:
Wysłany: 2010-11-12, 18:50
:lol: ggggggggggggggggggggggggggggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggggggggggggggggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Autor: Anonymous
Temat komentarza: Fajny
Wysłany: 2010-12-09, 17:48
Program jest fajny co chcecie... żal mi was

Autor: Anonymous
Temat komentarza: ?
Wysłany: 2010-12-10, 20:40
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :idea: :!: :evil: :roll: 8-) :-/ :mrgreen: :-/ :-( :-( :lol: :lol: :-o
Kod:

fvgmklmklmklmklmklmklmklmklmklmklmklmklmklfv

Autor: Anonymous
Temat komentarza: fh
Wysłany: 2010-12-10, 20:42
nawet

Autor: Anonymous
Temat komentarza:
Wysłany: 2011-02-05, 19:52
ttryeujil;ptgfryyjuyjuyjuyjutgfrtyjuipotgrtyuipouitr :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Autor: Anonymous
Temat komentarza:
Wysłany: 2011-05-07, 14:22
jezu jaki spam jak macie zamiar pisac badz Robic glupie rzeczy takie jak wstawianie buziek i spam to lepiej wylacznie kompa lepiej dla swiata i dla innych osob.

Autor: Anonymous
Temat komentarza: ja
Wysłany: 2011-05-16, 17:50
eeeeee.. jak to dziala :-| [color=][/eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecolor]

Autor: Anonymous
Temat komentarza:
Wysłany: 2011-07-17, 15:34
sdsdasdasdasdas :shock: dobry

Autor: Anonymous
Temat komentarza: DOBRY
Wysłany: 2011-11-08, 18:54
MI SIE PROGRAM PODOBA POD MÓJ TYP JEST ;D nie spamować (BO TO NIE LADNIE) :evil:

Autor: Anonymous
Temat komentarza:
Wysłany: 2011-12-22, 22:02
:evil: Dobry

Autor: Anonymous
Temat komentarza: Do Anonymous
Wysłany: 2011-12-24, 12:15
Zal mi cię bencfale gadasz do siebie.I nie spamuj Debilu :evil:

Autor: Anonymous
Temat komentarza:
Wysłany: 2011-12-24, 12:16
Cytat:
Cytat:
Hej Jak u ciebie leci
Hej Jak u ciebie lec
Cytat:
Hej Jak u ciebie leci
Hej Jak u ciebie leci

Autor: Anonymous
Temat komentarza: ZRvmbJnkRRLfISTLQT
Wysłany: 2011-12-28, 17:38
Holy shinzit, this is so cool thank you.

Autor: Anonymous
Temat komentarza:
Wysłany: 2012-02-02, 19:40
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Autor: Anonymous
Temat komentarza:
Wysłany: 2012-06-12, 17:40
cggh9yyttllkyflylgu

Autor: Anonymous
Temat komentarza:
Wysłany: 2012-09-06, 15:11
ta kurwa fajne mi 6656 kb

| | | |
Copyright © 2006-2013 egrafik.pl | Kontakt | Reklama | Projekty domów
jocker